Nova convocatòria de SEATPE, un sistema pioner per a millorar la tutoria de pràctiques

• Fundació Universitat-Empresa
  • 10 de febrer de 2022

Imagen de la noticia

Formar, avaluar i acreditar a les persones responsables de les tutories de pràctiques; millorar la qualitat de la tutoria de pràctiques externes; reconéixer el bon exercici de la labor tutorial; i augmentar el compromís de les empreses i entitats i els seus professionals amb la formació pràctica de l’estudiantat de la Universitat de València. Aqueixos són els principals objectius d’una nova edició del Sistema per a l’Avaluació i Acreditació de Tutors i Tutores de Pràctiques Externes (SEATPE).

En aquesta edició s’acreditaran a 150 tutors i tutores de pràctiques, 75 d’empreses o entitats i 75 acadèmics. Podran participar les persones que tutoritzen pràctiques externes, tant en empreses i entitats, com a la Universitat de València.

L’admissió es realitzarà en virtut a la següent baremació: haver sigut acceptada la sol·licitud en l’anterior edició de SEATPE; coordinar o haver coordinat pràctiques externes de centre, de títol o d’empresa; i el nombre d’anys de col·laboració tutoritzant pràctiques externes de la Universitat de València.

Des que va començar la iniciativa de SEATPE s’han acreditat a quasi 500 persones que tutoritzen estudiants en pràctiques de la Universitat de València.

Què és SEATPE?

El Sistema per a l’Avaluació i Acreditació de Tutors i Tutores de Pràctiques Externes (SEATPE) és una acció innovadora que té com a principal objectiu millorar la qualitat de les pràctiques acadèmiques externes i reconéixer la bona acció tutorial. SEATPE està promogut per la Fundació Universitat-Empresa (ADEIT) de la Universitat de València i es desenvolupa sota la direcció del Vicerectorat d’Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València.

Més informació: Sistema per a l’Avaluació i Acreditació de Tutors i Tutores de Pràctiques Externes (SEATPE) 2022