Proves d’accés per a l’Orquestra Filharmònica de la UV

Període de l'esdeveniment: De 8 de de juliol de 2022 a 9 de d’octubre de 2022. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Sala Charles Darwin del Campus de Burjassot (Aulari Interfacultatiu, Av 1 de Maig S/N)

Descripció:

La Universitat de València ha obert el període d’incorporació de nous músics a la seua Orquestra Filharmònica. Per a formar-ne part cal superar unes proves d’accés que se celebraran a partir del pròxim 17 d’octubre. La preinscripció és gratuïta i ha de fer-se abans del 10 d’octubre.

Les proves convocades són per a les especialitats de flauta/piccolo, fagot, trombó tenor, trombó baix, percussió, violí, viola, violoncel i contrabaix.

Organitza:

Àrea d'Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València

Orquestra Filharmònica de la Universitat de València.

.

Contacta: orquestra@uv.es