Oberta la matrícula en el curs Serveis d'Interés General en el marc de la UE

Parlament europeu

Període de l'esdeveniment: De 25 de de juliol de 2022 a 7 de de novembre de 2022. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Facultad de Derecho

Descripció:

La professora de Dret Administratiu María Jesús García García, directora de la Càtedra Jean Monnet 'Services of General Economic Interest in the framework of social and territorial cohesió',  impartirà a l'octubre el curs d'Extensió Universitària  'Serveis d'Interés General en el marc de la Unió Europea'. El curs és finançat amb fons europeus i és gratuït per als assistents.

El període d'inscripció està obert i els dies de celebració són tots els dilluns entre el 3 d'octubre i el 7 de novembre de 16 a 20 hores.

Organitza:

Cátedra Jean Monnet Services of General Economic Interés in the framework of Social and Territorial Cohesion.

Contacta: m.jesus.garcia@uv.es

Més informació: