Hackathon d'Emprenedoria en Alimentació, Nutrició i Salut Health, Food & Science

Període de l'esdeveniment: De 13 de de setembre de 2022 a 14 de d’octubre de 2022. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 23:59 a 23:59.

Lloc de realització: Facultat de Farmàcia

Descripció:

L'objectiu del programa és reunir talent en tots els àmbits de l'alimentació, la nutrició, la salut i en sectors afins orientats a una alimentació saludable, segura i més sostenible, que milloren el benestar i la qualitat de vida de les persones i brindar a les persones participants en aquest concurs l'oportunitat de formar-se per a generar idees de negoci innovadores i formular projectes emprenedors de triple impacte (ambiental, social i econòmic).

Està dirigit a l'estudiantat de grau, màster i doctorat oficial de la Universitat de València matriculat en el curs 2022-2023.

Se seleccionaran 30 participants entre les sol·licituds presentades. Les persones que completen el programa amb èxit rebran un certificat acreditatiu de la formació rebuda i podran aconseguir fins a cinc invitacions perquè les cinc millors idees de negoci accedisquen als serveis del programa UVemprén StartUp d'incubació de startups. Així mateix, es repartiran tres premis de 3.000 €, 2.000 € i 1.000 € respectivament per als tres millors projectes emprenedors. El termini de presentació de sol·licituds estarà obert fins al 6 d'octubre de 2022.

Ja està obert el termini per a la preinscripció en la web de Becas Santander: http://app.becas-santander.com/program/becas-santander-habilidades-food-health-and-science

Aquest programa es durà a terme en el marc de la II Setmana de l'emprenedoria de la Universitat de València, que tindrà lloc entre els dies 17 i 21 d'octubre a la Facultat de Farmàcia.

Tota la informació de la convocatòria es pot trobar en aquest enllaç: https://links.uv.es/uvempren/health_food_science

Organitza:

Unitat d'Emprenedoria (UVemprén).