EIT Food Challenge Lab 2022

Període de l'esdeveniment: De 27 de de juliol de 2022 a 30 de de setembre de 2022. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Online

Descripció:

AgrotecUV, la Incubadora d'Alta Tecnologia en Agroalimentació Sostenible recentment creada per la Universitat de València i la Fundació Parc Científic de la UV ha establit una col·laboració amb EIT Food per al EIT Food Challenge Lab 2022: Southern Europe (Laboratori de reptes 2022: Europa del Sud). EIT Food és una iniciativa europea que forma part de l'Institut Europeu d'Innovació i Tecnologia (EIT), un òrgan independent de la UE creat amb la finalitat de promoure la innovació i l'emprenedoria en matèria d'alimentació sostenible a Europa.

Aquest Challenge Lab és un hackathon 100% en línia que tindrà lloc els dies 28 i 30 de setembre amb els principals actors i experts de la indústria agroalimentària del sud d'Europa. Es tracta d'una oportunitat per a generar relacions entre cofundadors, conduir a la creació de nous negocis i construir vincles entre la indústria, l'acadèmia i les empreses emergents entorn d'un desafiament pertinent i d'actualitat.

Els guanyadors rebran un premi de 4.000€ i aconseguiran el pas als Grand Final Awards, la final europea dels emprenedors i innovadors amb més projecció sorgits de l’ecosistema EIT. El segon i el tercer millor equip obtindran 3.000€ i 2.000€ de premi respectivament.

Si estàs interessat o interessada en desenvolupar una idea innovadora i de connectar amb altres companys i mentors per a reimaginar el futur del sistema agroalimentari mediterrani, no dubtes en inscriure’t a través del següent enllaç: Registration form EIT Food Challenge Lab 2022: Southern Europe (typeform.com)

Per a quelsevol dubte ens pots contactar a través del correu: agrotecuv@uv.es

Organitza:

EIT Food amb la col·laboració d'AgrotecUV.

AgrotecUV - Universitat de València

Contacta: eva.bataller@uv.es