Contingut caducat

Curs Les Arts a la Nau VII: Iniciació a l’òpera VII. Matrícula oberta

Període de l'esdeveniment: De 3 de d’octubre de 2022 a 29 de de novembre de 2022. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Palau de les Arts (Av. Professor López Piñero, 1, 46013 València).

Descripció:

La Fundació General de la Universitat de València i el Palau de les Arts Reina Sofía ofereixen la setena edició del Curs d’Iniciació a l’Òpera ‘Les Arts a La Nau’, adreçat a l’estudiantat universitari i d’ensenyaments artístics de grau superior.

L’alumnat assistirà a quatre Preestenes fins 28 , en estes sessions tot el públic assistent a les òperes és menor de 28 anys d’edat,  una aposta del Palau de les Arts per fomentar l’afició pel gènere operístic entre el públic més jove.

En concret, l'alumnat asistirà a les representacions dels següents títols: La Bohème (7 de desembre), Don Giovanni (27 de febrer), L’incoronazione di Poppea (9 de maig) i Ernani (4 de juny).

A més a més, l´alumnat assistirà a una sessió didàctica sobre cadascuna de les òperes (2 de desembre, 1 de març, 4 de maig i 1 de juny, respectivament) a càrrec del divulgador musical Ramon Gener, qui explicarà els trets més importants de cada peça i la seua localització en el context de la producció de cada autor i de la història de l’òpera.

La durada del curs és de 30 hores i el preu de la matrícula és de 40 euros per a l’estudiantat de la Universitat de València i de 48 euros per a l’estudiantat d’altres universitats o centres d’ensenyaments artístics de grau superior. La matrícula inclou les entrades a les representacions i a les sessions didàctiques.

La matrícula del curs està oberta i es realitzarà en modalitat on line des del 4 d’octubre fins al 29 de novembre de 2022.

Organitza:

Àrea d'Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València.

Contacta: pam@uv.es

Més informació: