Borses de viatge per a activitats formatives: segon termini obert

Imatge de persona cominant

Període de l'esdeveniment: De 20 de de juny de 2022 a 12 de de setembre de 2022. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Servei d'Informació i Dinamització (Sedi)

Descripció:

Del 20 de juny al 12 de setembre està obert el segon termini per sol·licitar les borses de viatge per a activitats formatives destinades a l’estudiantat de la Universitat de València. En aquesta segona fase de resolució, es cobreixen les activitats realitzades entre l’1 de febrer i el 31 d’agost de 2022.

Les borses de viatge estan destinades a  l’estudiantat de la Universitat de València per a  realitzar activitats formatives fora de la comarca d’estudis o de residència i tenen per objectiu facilitar-ne la mobilitat i la participació en activitats de caràcter complementari a la seua formació acadèmica. En funció de la destinació, s’assignen entre 30 i 285 euros, als quals s’afegeixen 25 euros per cada dia de durada de l’activitat.

• Termini de presentació de sol·licituds: del 20 de juny al 12 de setembre de 2022, ambdós inclosos.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

Contacta: borsesviatge@uv.es

Més informació: