Admissió curs 2022-23 al Col·legi Major Rector Peset

Imatge

Període de l'esdeveniment: De 1 de de juliol de 2022 a 20 de de juliol de 2022. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Col·legi Major Rector Peset

Descripció:

El Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València és un centre que acull a estudiants i professorat, i que fomenta la formació humana, cultural i científica dels seus col·legials des de la seua inauguració en 1997.

Disposa de 147 places per a estudiants en habitacions dobles i individuals en pensió completa. La renovació i l'accés per a les i els estudiants es regula mitjançant convocatòria pública del vicerectorat de Cultura i Societat, i cada any es convoquen beques de residència per a estudiants de la Unió Europea i de països en vies de desenvolupament, en el marc del programa de Cooperació Internacional de la UV.

El termini de sol·licitud serà de l'1 al 28 de juliol a les 14.00, amb la novetat enguany d'un procés en dues fases:

El 20 de juliol a les 14.00 seran ateses les sol·licituds d'aspirants que vagen a cursar estudis en la Universitat de València, amb una primera resolució, excepte imprevistos, el mateix dia 20.

El termini seguirà obert fins al 28 de juliol a les 14.00, amb una segona resolució el mateix dia 28 amb la totalitat de sol·licituds (estudiants Universitat de València, estudiants d'altres centres públics, i estudiants de centres privats).

Organitza:

Col·legi Major Rector Peset.

www.uv.es/cmrpeset/

Contacta: cmrpeset@uv.es