La Universitat retransmet la primera jornada del CAEU contra la Universitat Catòlica

• Servei d'Esports
  • 14 d’abril de 2021

Voleibol femení

El Servei d’Esports retransmetrà les pròximes competicions CAEU d'esports d'equip disputades a les instal·lacions de la Universitat de València. Les retransmissions en streaming es faran a través del canal de YouTube: UVesports i de la web oficial del Servei d’Esports www.uv.es/uvesports.

L’enllaç directe a la web oficial de les retansmissions és https://go.uv.es/4I0hnxp

Les pròximes retransmissió seran el 14 i 15 d'abril, durant la primera jornada CAEU d'equips contra la Universitat Catòlica de València. Horaris i partits disputats:

Día 14 d'abril:

- Tennis i pàdel: 11 h

- Voleibol masculí: 13 h

- Voleibol femení: 15:30 h

Día 15 d'abril:

- Handbol femení: 13 h

- Handbol masculí: 15 h

- Rugbi: 13 h

La resta de partits de la jornada es disputaran a la Universitat Catòlica de València al llarg d'aquest matí 14 d'abril i el dia 15, i seran: futbol sala masculí i femení, futbol masculí i bàsquet masculí i femení.

Hi participen la Universitat Jaume I, la Universitat d'Alacant, la Universitat Politècnica de València, la Universitat de València, la Universitat Miguel Hernández d'Elx i la Universitat Catòlica de València Sant Vicent Màrtir.

Les competicions CAEU inclouen una primera fase de grups de cinc jornades i una final. Els CAEU són classificatoris per als campionats d'Espanya universitaris.

Arxivat en: Esports