La Fundació "la Caixa" i CaixaBank renoven la seua col·laboració amb ADEIT i la Universitat per a la promoció de la inserció laboral

• Fundació Universitat-Empresa
  • 27 de maig de 2021

Entrega del donativo Fundación la Caixa CaixaBank MOTIVEM

CaixaBank, mitjançant la Fundació “la Caixa”, renova un any més el seu suport al Programa MOTIVEM, una iniciativa de la Universitat de València i d'ADEIT que té com a objectiu promoure la inserció laboral dels estudiants. En concret, aquest programa ha rebut una col·laboració de 20.000 euros per part de CaixaBank, a través de la Fundació “la Caixa”. A més, aquesta iniciativa, compta amb el suport de la Generalitat Valenciana, en el marc del seu programa Campus de l'Emprenedoria Innovadora.

Aquesta iniciativa, dirigida per el Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València, pionera en el panorama universitari espanyol, estimula la generació d'idees en equip per estudiants i docents.

En l'edició d'aquest any de MOTIVEM participen un total de 183 equips integrats per 733 estudiants i 156 docents. D'entre tots els equips participants 20 seran finalistes i s'entregaran cinc premis.

A la trobada per a formalitzar la renovació d'aquest compromís han assistit Adela Valero, vicerectora d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València; Manuel Bañuls, director del Centre d'Institucions de CaixaBank en la Comunitat Valenciana; i Juan Manuel Penín, director gerent de la Fundació ADEIT.