La Nau dels Estudiants. Inscripcions obertes

La Nau dels Estudiants

Període de l'esdeveniment: De 1 de de juliol de 2021 a 29 de d’agost de 2021. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: En línia

Descripció:

Oberta la matrícula per als cursos de La Nau dels Estudiants, una proposta formativa amb coneixements pràctics i recursos útils que pretén contribuir a facilitar la tasca acadèmica de l’estudiantat.

El programa està format per set cursos, que es desenvoluparan en línia del 2 al 9 de setembre, i  serviran per millorar diverses habilitats: Elaborar i escriure un projecte, Estratègies d'aprenentatge en la universitat, Estratègies d'expressió oral a l'àmbit acadèmic i professional, i Gestió de la informació: les bases de dades i Treure partit als fulls de càlcul, per endinsar-se en el món del tractament de dades i de la informació. També inclou dos cursos més de matrícula gratuïta: Construint masculinitat(s) en el context universitari La identitat en qüestió en un món digital.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

www.uv.es/sedi

Contacta: nauest@uv.es