Màrqueting en línia per a llançar la teua idea

Curs Màrqueting en línia per a llançar la teua idea

Període de l'esdeveniment: De 15 de de juliol de 2021 a 28 de de setembre de 2021. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: on-line

Descripció:

OBJECTIUS

L'objectiu del curs és que els participants coneguen, comprenguen i puguen posteriorment aplicar una sèrie d'estratègies orientades a la comercialització de nous productes o serveis per mitjà de l'ús de les xarxes socials i Internet.

DESTINATARIS

Es poden presentar a aquesta convocatòria les persones matriculades en qualsevol grau o màster de la Universitat de València.

HORARI I INSCRIPCIÓ

HORARI

Curs: 1ª edició: Dimecres 29 de setembre de 2021 de 15:30 a 19:30 h.

TERMINIS

Inscripció 1ª edició del curs: fins al 22 de setembre de 2021 OBERTA

CONVOCATÒRIA DE BEQUES

Bases reguladores del programa “UVemprén CAMPUS” dirigides al estudiantat de grau, màster i doctorat de la Universitat de València per a l'admisió a la primera edició del CURS «MÀRQUETING EN LÍNIA PER A LLANÇAR LA TEUA IDEA» en el marc del Campus d'Emprenedoria UVemprén – Santander Universidades.

METODOLOGIA

La metodologia combina l'enfocament teòric amb activitats pràctiques i requereix la participació activa de l'alumnat.

Organitza:

Unitat d'Emprenedoria de la UV (UVemprén).

Contacta: uvempren@uv.es

Més informació: