7ª Jornada d’Innovació Educativa de la Universitat de València

Cartell amb el títol de la Jornada d'Innovació educativa, que tindrà lloc online, el pròxim 20 de juliol

Període de l'esdeveniment: De 21 de de maig de 2021 a 18 de de juliol de 2021. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Online

Descripció:

La 7ª Jornada d’Innovació Educativa de la Universitat de València, amb el lema 'Innovar per a transformar: el repte de la innovació educativa a la Universitat', pretén ser un punt de trobada on compartir les experiències en innovació docent desenvolupades a la nostra Universitat. En aquesta edició, que està oberta a la participació de tota la comunitat universitària, tindran un protagonisme especial totes aquelles propostes innovadores dissenyades com a resposta al repte que ha suposat des de març de 2020 el COVID-19, denominat per l'ONU el gran accelerador o disruptor de l'educació.

La jornada tindrà lloc el pròxim 20 de juliol de 2021, en format íntegrament virtual, amb el lema "Innovar per a transformar: el repte de la innovació educativa en la Universitat", i estarà oberta a la participació de tota la comunitat universitària de la UV.

Podràs participar com a assistent o presentant una comunicació o pòster.

Dates clau:

• Enviament de propostes/resums: fins el 14 de juny,  indicant la preferència per comunicació oral o pòster.
  • Inscripció: fins el 18 de juliol, gratuït
  • Celebració: 20 i 21 de juliol, online

PROGRAMA:

20 JULIOL

Matí: presentacions orals

Vesprada: poster

21 JULIOL

Matí: presentacions orals

Per a més informació podeu consultar la web de la jornada.

Organitza:

El Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius i el Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa.

www.uv.es/sfpie

Contacta: udie@uv.es