.

Missió, Visió, Valors

La Generalitat Valenciana finança una Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible amb cadascuna de les cinc universitats públiques valencianes. En aquest sentit, cada universitat executarà activitats relacionades amb un dels cinc eixos centrals dels Objectius de Desenvolupament Sostenible. La Universitat de València desenvoluparà l'eix central: persones

Missió

La Generalitat, a través de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, i la Universitat de València col·laboren per a dur a terme activitats de diversa índole que permeten formar a futurs professionals en matèries d'indubtable interés per als ciutadans i ciutadanes de la Comunitat Valenciana en l'àmbit dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030 de Nacions Unides.

Visió

Des de la Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible ens comprometem a prendre les regnes en la cerca de solucions pràctiques i viables amb les quals enfrontar-nos als desafiaments existents per a aconseguir un desenvolupament sostenible, treballant des del nostre àmbit local però amb aspiració global. Ho fem des d'on sabem, a través de la investigació i l'educació, recopilant tota la informació necessària per a prendre decisions juntament amb les persones capaces de passar a l'acció.
Eliminant la pobresa. Eliminant la fam. Fomentant un planeta i manera de vida saludables. Implementant una educació de qualitat. Aconseguint la igualtat per a totes les persones. Aquests són només alguns dels reptes més importants als quals ens enfrontem per a aconseguir un món sostenible. Són els nostres desafiaments. Requerirà molt d'esforç a molts nivells, però treballarem per a aconseguir-ho… i no deixarem a ningú arrere.

Valors

• Responsabilitat.
  • Solidaritat.
  • Sostenibilitat.
  • Compromís.
  • Originalitat / Innovació.

Pagina Web:

Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible (uv.es)

Convocatoria II Premi de TFG, TFM i Tesis Doctorals dels ODS d l’eix de persones

Publicació DOGV

Annex II

Annex III

El termini de sol·licituds és d’un mes des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana fins al 30 d’octubre de 2021.

Les sol·licituds es presentaran per registre electrònic de la Universitat de València en:

En la pestanya "General" les dades a completar són:

• Tipus Unitat:                Serveis universitaris i Serveis Centrals
  • Òrgan al qual es dirigeix: Serveis de Relacions Internacionals i Cooperació
  • Tramitació desitjada:  Premis TFG,TFM, Tesis

En la pestanya "Fitxers adjunts" s'aportarà la documentació relacionada en la base 7 de la convocatòria per a cada categoria.