MÀSTER UNIVERSITARI EN GESTIÓ CULTURAL

  • Assignatura:Màrqueting aplicat a les arts i la cultura
  • Codi:43411
Crèdits 3
Caràcter Obligatori

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 12/09/2022
Data de finalització23/12/2022
Examens
Data convocatòria 111/01/2023
Data convocatòria 222/06/2023
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
P0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDivendres16:0020:30AULA 3A3 FACULTAT DE CIÈNCIES SOCIALS
U0Castellà     
Professor/a Subgrup Departament Categoria
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSEE0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
PEREZ CABAÑERO, CARMENE0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSEP0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
PEREZ CABAÑERO, CARMENP0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSET0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
PEREZ CABAÑERO, CARMENT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSEU0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
PEREZ CABAÑERO, CARMENU0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV