La Universitat de València respon els dubtes i les necessitats d’informació de l’estudiantat i del futur estudiantat sobre l’accés a la Universitat, l’oferta d’estudis, l’admissió als estudis de grau i de màster, les beques i les ajudes, etc. mitjançant els següents canals:
 |
La nova aplicació de tiquetingUV, que permet realitzar consultes en línia i obtenir una resposta personalitzada per part del personal del Servei d'Estudiants i del Servei d'Informació i Dinamització.
|
|

Pregunta'ns
|
|
|
 |
Telefònicament:
- Servei d’Estudiants:
- (+34) 963 983 203.
- De dilluns a divendres, de 10 a 13 h.
- Sedi - Servei d’Informació i Dinamització
- 963 864 040 / 963 544 060 / 961 625 778 / 963 828 503.
- De dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
|
|
|
 |
Presencialment:
- Al Servei d’Estudiants, amb cita prèvia per a l’àrea corresponent:
- Grau - Màster - Beques - Títols Propis
- De dilluns a divendres, de 10 a 13 h i dilluns de 16 a 18 h
- Ubicació: Edifici Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13 - Nivell 0. 46010, València.
- A les oficines en cada campus del Sedi - Servei d’Informació i Dinamització:
- De dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
|
|
|

|
Mitjançant XatUV, la plataforma d'atenció en línea síncrona de la UV:
- El bot de XatUV respon les 24 hores, cada dia de la setmana.
- L’equip d’agents atén en línia i en directe de dilluns a dijous, de 9 a 14 h i de 16 a 18 h, i divendres, de 9 a 14 h. En juny, juliol i setembre, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h.
|