Descripció de l'acció formativa

El programa UVemprén Ford Fund Smart Mobility Challenge s'estructura en dues fases diferenciades: la formació en la generació de projectes, així com l'oportunitat de competir amb altres equips en un repte consistent en la presentació i desenvolupament d'un projecte innovador i creatiu que tinga com a objectiu millorar la vida de les persones, i que ajude a abordar el desafiament social que suposa la mobilitat dins de les seues comunitats urbanes.

La primera fase constarà d'una sèrie de tallers d'ajuda per a rebre formació en emprenedoria de la mà de professionals experts en aquesta àrea, així com la formació d'equips i la generació de projectes.

La segona fase se centrarà en la presentació dels projectes en sessió pública per a la seua avaluació per part del tribunal. Entre els presentats, se seleccionaran tres projectes que rebran una ajuda econòmica de 5.000 € cadascun per a poder implementar-los, a més d'un premi complementari de 7.500 € per al millor dels tres.

Programa formatiu Ford Fund Smart Mobility Challenge
Contingut del programa formatiu

Ford Fund Smart Mobility Challenge és una iniciativa de Ford Motor Company Fund (Ford Fund) i impulsada a la Universitat de València pel Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius en el marc del programa UVemprén, orientada a generar idees, desenvolupar equips i projectes creatius i innovadors en l'àmbit de la mobilitat intel·ligent i sostenible per part de l'estudiantat de la Universitat de València a través de metodologies que han demostrat la seua utilitat per a desenvolupar productes i serveis innovadors. aquest programa compta amb el suport i la col·laboració de Ford Fund com a fundació corporativa sense ànim de lucre, la qual busca millorar la vida de les persones mitjançant la innovació.

Competències assolides Iniciativa i emprenedoria
Àrees temàtiques Emprenedoria
Curs Acadèmic 2021-2022
Nombre de places --