Foto de Sole Giménez

Serenates 2022

Mujeres de música

Sole Giménez

Sole Giménez, compositora de cançons tan populars com “Alma de blues”, “Cómo hemos cambiado” o “Mi pequeño tesoro” reivindica el paper de la dona compositora, tan poc conegut i valorat. Per elles, per les dones autores, Sole pren la paraula per a nomenar-les i donar-les llum i visibilitat, cantant i donant una nova vida a les seues obres.

Mujeres de música és un projecte reivindicatiu que ve a nomenar moltes de les dones creadores que es van obrir pas en el difícil camí de la música i altres tantes que anys després van agafar el testimoni per a anar ampliant el marge per a la música feta per dones.

És un projecte que abasta dos discos i una gira en els que sonen cançons de diferents èpoques, països i estils però amb un mateix nexe comú: el de la dona creadora, el talent femení, històricament injuriat fins i tot silenciat però que amb l'esdevenir del temps está ocupant per fi l'espai merescut.

Localitats no numerades. Aforament limitat

Venda anticipada d'entrades (PVP 3€) en: http://www.latenda.es/entrades

Data 2 de juliol de 2022 de 22:00 a 23:59. Dissabte.

Lloc de realització Claustre. Centre Cultural La Nau

Organitza

Universitat de València. Institut Valencià de Cultura

Col: Diputació de València. Ajuntament de València. Palau de la Música. Sabadell Fundació. Fundació Bancaixa. EASD. Women’s Legacy.

Contacta pam@uv.es