
El termini de presentació acaba el 21 de juliol de 2023 a les 12 h. CET.
TRANSCAN-3, amb el suport de 23 agències de recerca de 19 països, ha llançat la seua tercera convocatòria de propostes JTC-2023 amb el tema:
Recerca traslacional en epigenètica del càncer
L’objectiu n’és millorar l’eficàcia dels mètodes actuals de detecció, diagnòstic, pronòstic i tractament del càncer, mitjançant el desenvolupament d’enfocaments nous basats en una millor comprensió de l’epigenètica del càncer. Al mateix temps, la convocatòria vol impulsar noves col·laboracions entre investigadors i personal sanitari que donen lloc a projectes originals i d’alta qualitat amb un impacte clínic significatiu.
Tota la informació sobre la convocatòria es troba al seu web:
https://transcan.eu/funding/calls/joint-call-jtc-2023-.kl
Cal consultar els requisits nacionals per a comprovar l’elegibilitat del consorci i les condicions de finançament. Les universitats i altres organismes de recerca han d’incloure entre els socis de projecte un hospital o centre d’atenció mèdica del sistema nacional de Salut. Les agències finançadores en el cas d’Espanya són l’Institut de Salut Carles III i la Fundació Científica de l’Associació Espanyola contra el Càncer.
El termini de presentació de propostes preliminars acaba el 21 de juliol de 2023 a les 12 h. CET. Si ets personal de la Universitat de València i tens interès en aquesta convocatòria, contacta’ns en la nostra adreça de correu electrònic sti.internacional@uv.es