Logo de la Universitat de València Logo Recerca i Transferència Logo del portal

AJUDES REALITZACIÓ DE PROJECTES VALORITZA I TRANSFEREIX RESOLUCIÓ RELACIÓ DEFINITIVA

• 28 de juliol de 2022
AJUDES REALITZACIÓ DE PROJECTES  VALORITZA I TRANSFEREIX RESOLUCIÓ RELACIÓ DEFINITIVA

Resolució definitiva de la convocatòria d’ajudes del Programa «Valoritza i Transfereix» (2021) de la Universitat de València per a la realització de projectes de prova de concepte.

Resolució de 28 de juliol de 2022 del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la relació definitiva de sol·licituds concedides i denegades de la convocatòria d’ajudes per a la realització de projectes de prova de concepte, en el marc del Programa «Valoritza i Transfereix»

Els projectes concedits disposaran d’un període màxim d’execució del projecte de 12 mesos a partir del 15 de setembre de 2022.

Per a més informació, dirigir-se al Servei de Transferència i Innovació (sti.innovacion@uv.es)

Llista d'enllaços: