Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

Estudiantat de màster i doctorat: obert el segon termini de les ajudes DRAC Formació Avançada

• 19 de maig de 2022
Estudiant Formació Avançada

Ja està obert el segon període de presentació de sol·licituds a les ajudes DRAC Formació Avançada 2022, dirigides a l'estudiantat de màster oficial i de doctorat que participa en activitats realitzades per universitats de la Xarxa Vives, com l’assistència a cursos, seminaris o estades de recerca. Els imports concedits serveixen per a cobrir part de les despeses de la matrícula, el desplaçament i l’allotjament derivats de la realització d’aquestes activitats.

La convocatòria de les ajudes DRAC Formació Avançada té tres resolucions de concessió amb diferents períodes de presentació de sol·licituds. Des del 16 de maig fins al 15 de setembre de 2022 està obert el segon termini de presentació de sol·licituds.

Les ajudes DRAC Formació Avançada de la Universitat de València formen part del programa DRAC que desenvolupa la Xarxa Vives, el qual pretén impulsar la mobilitat acadèmica del col·lectiu d’estudiants entre les universitats de la Xarxa.