Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

‘Seqüència’, de Miquel Ponce

• 17 de juny de 2022
Miquel Ponce

València, 1997. El seu treball parteix de la concepció de la pintura com a residu, per la qual cosa s'hi troba la mostra de la seua deterioració i manipulació. La seua obra reflexiona sobre la producció d'imatges i sobre la crisi de la visualitat, i cerca nous camins per a la producció pictòrica. Ha estudiat el grau de Belles Arts i el  màster en Producció Artística a la Universitat Politècnica de València. Ha exposat el seu treball en espais com el Museu de la Universitat d'Alacant, la Casa de Velázquez (Madrid) o les Reials Drassanes (València). Recentment, ha col·laborat amb galeries com la Galeria Fran Reus (Palma) i la Volta Gallery (València).