BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Estudiants

Us presentem el recull de les exposicions que s’han organitzat l'any 2022 a les biblioteques de la Universitat de València.

Cavil·lejar

Exposició de l'artista suecà Sime Llicer Ferri que tracta de la vida que es fa en les casetes enmig dels camps d'arròs.

Biblioteca d'Humanitats 'Joan Reglà' 27 d'octubre a l'11 de novembre.

Història i paisatges de la pantanà de Tous

Exposició amb motiu del 40 aniversari de la pantanà de Tous amb fons de la Cartoteca de la Universitat de València.

Cartoteca. Facultat de Geografia i Història 20 d'octubre al 30 de novembre.

Lectura, educació i gènere

Exposició sobre l'educació de les xiquetes realitzada a la Biblioteca d'Educació i al Vestíbul de la Facultat de Magisteri.

Biblioteca d'Educació: 19 d'octubre al 2 de desembre. Exposició virtual.

Refugi i ODS II

Exposició realitzada a la Biblioteca de Ciències dins de la campanya de sensibilització que organitza el Comité Espanyol d'ACNUR-Comunitat Valenciana.

Biblioteca de Ciències: 13 al 25 d'octubre. Exposició Virtual.

No tan invisibles

"No tan invisibles. Dones en la impremta valenciana. Segles XVI al XXI", un recorregut amb les dones impressores com a protagonistes.

Biblioteca Històrica, 6 d'octubre al 8 de gener de 2023. L'exposició a RODERIC.

Refugi i ODS II

Exposició realitzada a la Biblioteca de Ciències de la Salut dins de la campanya de sensibilització que organitza el Comité Espanyol d'ACNUR-Comunitat Valenciana.

Biblioteca de Ciències de la Salut: 3 al 13 d'octubre. Exposició Virtual.

Relacions igualitàries

Exposició realitzada a la Biblioteca de Psicologia i Esport dins de la campanya de relacions igualitàries que organitza Psicòlogues i Psicòlegs Sense Fronteres.

Biblioteca de Psicologia i Esport 6 de juliol al 22 de setembre

Refugi i ODS II

Exposició realitzada a la Biblioteca de Ciències Socials i en ONUBIB dins de la campanya de sensibilització que organitza el Comité Espanyol d'ACNUR-Comunitat Valenciana.

ONUBIB: 23 al 31 de maig i Biblioteca de Ciències Socials: 1 al 9 de juny. Exposició Virtual.

Novel·la esportiva

Exposició organitzada amb motiu de les exposicions fotogràficas DisCAPACITAT i EXCEL·LÈNCIA sense límit i Esforç i Superació en l'Esport

Biblioteca de Psicologia i Esport

Malferits

'Malferits. L’empremta del temps a les biblioteques REBIUN', un projecte organitzat pel Vicerectorat d’Investigació i la Biblioteca Històrica

Biblioteca Històrica, 19 de maig al 4 de setembre. Exposició virtual. L'exposició a RODERIC.

Passat i present

La Biblioteca d'Humanitats "Joan Reglà" mostra “Passat i present. 100 anys fent arqueologia a la Universitat de València”

Biblioteca d'Humanitats 'Joan Reglà' 3 de maig a l'11 de setembre de 2022

Joan Fuster

La Biblioteca d'Humanitats "Joan Reglà" ha organitzat una exposició virtual que acompanya el Simposi Internacional Joan Fuster, amb motiu del centenari del seu naixement.

Biblioteca d'Humanitats 'Joan Reglà'

Manuel Sanchis Guarner

a Biblioteca d'Humanitats "Joan Reglà" ha organitzat, amb la inestimable col·laboració del Departament de Filologia Catalana, del catedràtic Emili Casanova i del professor Vicent A. Moreno, una exposició virtual entorn de la figura de Manuel Sanchis Guarner.

Biblioteca d'Humanitats 'Joan Reglà'

Dels cronistes al carboni 14

Un viatge per l’arqueologia valenciana a través dels llibres, organitzada per la Biblioteca Històrica amb el Departament de Prehistòria, Arqueologia i Història Antiga.

Biblioteca Històrica, 11 de febrer a l'1 de maig de 2022. L'exposició a RODERIC