BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

La Bibliotec@ Respon és el servei de referència virtual de les biblioteques de la UV per atendre, orientar i resoldre els dubtes sobre els serveis, els recursos i les activitats de les biblioteques.

Pots fer la teua pregunta mitjançant el XatUV i, per consultes més específiques o relacionades amb el préstec i el carnet, amb el formulari La Bibliotec@ Respon del Servei de Biblioteques i Documentació.

XatUV

 

El XatUv contesta mitjançant intel·ligència artificial les 24 hores del dia, qualsevol dia de la setmana. Els agents estaran disponibles de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores, i de dilluns a dijous de 16:00 a 18.00 hores.

L'horari d'atenció dels agents serà de 9 h. a 14 h. durant el mes de Juliol i Setembre. El mes d'agost no hi haurà horari d'atenció d'agents.Icona xat

Per accedir al XatUV, busqueu la icona flotant blava a les pàgines web de la Universitat de València. Podeu fer la consulta en valencià, castellà o anglès. El robot respondrà la pregunta amb enllaços del nostre lloc web. Si necessiteu més informació, un agent en línea respondrà la vostra pregunta.

Consultes més específiques o relacionades amb préstec i carnet:

Si vols fer una consulta més específica, ompli el formulari següent. Pots preguntar a la teua biblioteca, o també fer preguntes concretes sobre préstec i carnet, recursos electrònics, el repositori RODERIC o préstec interbibliotecari:

Biblioteca d’Educació  Biblioteca d’Humanitats
Biblioteca de Ciències i Farmàcia Biblioteca de Ciències de la Salut
Biblioteca de Ciències Socials Biblioteca de Psicologia i Esport
Biblioteca del Jardí Botànic  Biblioteca Històrica
Biblioteca Historicomèdica Biblioteca Campus d’Ontinyent
Cartoteca Biblioteca Dipòsit
Arxiu Històric Arxiu Intermedi
Biblioteca Dipositària de l’ONU   
Préstec i carnet Recursos electrònics
RODERIC Préstec interbibliotecari

 

Vols formular una queixa, suggeriment o felicitació?

Els suggeriments, les queixes i les felicitacions relacionades amb el Servei de Biblioteques i Documentació s’han de fer a través de la Bústia de Suggeriments, Queixes i Felicitacions (SQF)