Fundació GeneralUniversitat de ValènciaCentre Universitari de Diagnòstic i Atenció Primerenca (CUDAP) Logo del portal

Informació COVID-19

Davant l'actual situació extraordinària causada per la pandèmia del COVID-19, i en aplicació de les mesures establides pel govern d'Espanya, la Generalitat Valenciana i la Universitat de València, us comuniquem que el CUDAP continuarà atenent els seus usuaris.

S'ha establit un pla de contingència que anirà canviant *segun l'evolució de la pandèmia.

Sobre nosaltres

L'objectiu del nostre centre és donar resposta a les necessitats d'aquelles famílies amb fills/es que presenten algun trastorn del neurodesenvolupament o risc de patir-lo.

Per tal d'optimitzar el desenvolupament evolutiu del xiquet/a, des del CUDAP considerem que el model d´actuació més adequat i eficaç és el que es desenvolupa des de l´estreta col·laboració entre els professionals del centre i la família, promovent així, conductes d´autodeterminació i la inclusió en una societat més justa.

alt=
La Fundació General de la UV s’acosta al miler d’activitats en un any
10/12/20

La Fundació General de la Universitat de València recull en el seu darrer Informe Anual l’execució de més de 800 activitats realitzades durant l’any 2019 en matèria de cultura, formació, solidaritat, ocupació, discapacitat i inclusió social, i altres serveis prestats a la Universitat. Aquestes...