Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

V Jornades d’Orientació i inici del curs 2021-2022

• 30 de juliol de 2021
Image de la noticia

La Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació celebrarà els pròxims dies 8 i 9 de setembre les V Jornades d’Orientació per a l’estudiantat de primer curs . Les sessions comptaran amb la presència del professorat coordinador del grau i del primer curs, de l’estudiantat mentor i de l’ADR, i es tractaran aspectes del vostre interès: pla d’estudis, horaris, organització de la docència, matèries i exàmens, accés a l’Aula Virtual, ús del correu electrònic, pàgina web, xarxes, etc.

Us informem que les classes per a l’alumnat de primer curs començaran el proper dilluns 13 de setembre.

Podeu consultar el dia i hora de la vostra titulació en el següent calendari:

IMPORTANT: Atenent al protocol sanitari COVID-19, és obligatori l’ús de mascareta, mantenir la distància de seguretat i seguir en tot moment les indicacions del centre.

A més a més, cal que arribeu al centre 15 minuts abans de l’hora de començament de la sessió del vostre grau per organitzar millor l’accés als salons.  Us preguem puntualitat