Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

II Cicle Cuatrópodo

  • 4 de febrer de 2018
Image de la noticia

El Cicle Cuatrópodo sorgeix amb la voluntat de coordinar les diferents escenes musicals alternatives a València, amb l'objectiu de dinamitzar la música al marge.

Gaudirem d'aquesta segona edició de febrer a maig en el Espai Cultural de la FFTiC.

En aquesta segona convocatòria, continuem pensant que, en comptes d'una única escena musical, en són  moltes, tantes com propostes creatives més o menys homogènies que tenen lloc al marge d'allò establert i que giren i es produixen en diverses sales o cicles de la capital i arreu de la província. D'entre aquests, permeteu-nos recordar, a manera il.lustrativa, els Aperitiver, iniciats per la reapareguda revista Verlanga, en el Tulsa (Benimaclet), el Plug in The Gear, en Benicarló, o el Ciclo Mutant de la Vall d'Uxó; en són només algunes referències de les coses que succeeixen amb l'objectiu de dinamitzar la música al marge.

Però tota aquesta varietat, aquest meravellós panorama eclèctic i dinàmic, es coneixen entre si? El Cuatrópodo II, precisament, segueix fidel al seu esperit de donar visibilitat a algunes de les nombrosíssimes propostes de l'escenari musical actual. A més a més, els i les artistes -quatre per cicle sense cap pretesa d'evangelitzar- seguint l'esperit inicial de la proposta nascuda de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, tenen un vincle amb la Universitat i les Humanitats, per la qual cosa destaquen com a identitats inquietes més enllà del fet purament acadèmic.

Aquestes mostres variades, inserides en el rock -en sentit ampli i impur-, s'adaptaran a l'Espai Cultural de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, com ho faria un animal mutant i frankenstenià. En aquesta segona convocatòria el nostre petit animalot es compon de: esquelet synth pop (Júlia); cap shoegaze (Ghost Transmission); extremitats exprimentals (Cavallo) i cua punk (España).

Llista d'enllaços: