Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

Estudiantat nouvingut: t'interessa tindre un mentor o una mentora Entreiguals?

• 20 de juliol de 2022
Image de la noticia

A la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, l’estudiantat nouvingut té l’oportunitat de comptar amb un mentor o una mentora per tal de fer més fàcil la incorporació a la Universitat de València i familiaritzar-se, en poc temps, amb la vida universitària i amb totes les propostes de la Universitat. Mitjançant el programa de mentoria Entreiguals es posa en contacte l’estudiantat de primer amb un company o una companya de cursos superiors per tal d’acompanyar la incorporació a la Universitat.

Gràcies a tindre un mentor o una mentora, que ha passat per la mateixa experiència, es disposa d’un company o companya que facilita a temps tota la informació i recursos de la Universitat, contribueix a resoldre dubtes, trobar informació, saber com fer ús dels recursos acadèmics, situar aules, laboratoris i departaments, saber com contactar amb el professorat i descobrir les possibilitats de participació i les activitats complementàries. En definitiva, un mentor o una mentora Entreiguals ajuda a evitar o superar dificultats en els inicis en la Universitat.

Entreiguals és un programa del vicerectorat d’Ocupació i Programes Formatius, gestionat pel Servei d’Informació i Dinamització (Sedi) i dut a terme en coordinació amb les facultats i l’escola de la Universitat de València.

Què cal fer per a tindre un mentor o una mentora Entreiguals?

Quan finalitze el procés de matrícula, rebràs un correu del centre en el teu compte UV i t’oferirem la possibilitat de tindre un mentor o una mentora Entreiguals. Has d’escriure un correu electrònic a mentfftc1r@uv.es on confirmes el teu interès, t’assignarem un mentor o una mentora que es posarà en contacte amb tu. Cal estar pendent del correu UV.

Des del centre et recomanem que aprofites aquesta oportunitat!

Més informació: www.uv.es/entreiguals

Com funciona la mentoria: https://youtu.be/4y_707QJK1g