La Universitat de València ha obert la convocatòria d'ajudes Erasmus+ de la Unió Europea per promocionar la mobilitat amb fins formatius del personal d'administració i serveis.
Informació general del programa
L'acció ofereix al Personal d'Administració i Serveis la possibilitat d'aprendre de les experiències i de les bones pràctiques d'altres universitats europees a través del finançament d'estades formatives, millorant així les seues aptituds per a desenvolupar més eficientment les seues tasques als seus llocs del treball.
Convocatòria curs 2023-2024
- Resolució i bases (Anexo I) de la convocatòria del Vicerector d'Internacionalització i Multilingüisme
- Preguntes freqüents
1. Sol·licituds:
La sol·licitud i la resta de documentació requerida es presentarà a través del formulari on-line Seu Electrònica. En cas de requerir-la, el manual d'ajuda es troba disponible en angela.
El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert fins el 30 de juny de 2024 o fins que s'exhaurisquen les places disponibles.
Imotion, web que centralitza la informació sobre setmanes internacionals realitzades en diferents universitats europees.
A la sol·licitud s'ha d'adjuntar:
- Annex II: acord de mobilitat per a la formació, escanejat i degudament emplenat i signat
- l'acreditació del requisit lingüístic (B1 d'anglés o de l'idioma en el qual es desenvolupe l'activitat programada).
Si la sol·licitud compleix els requisits, es notificarà el nomenament o concessió a través de Seu Electrònica
2. Documentació prèvia a l'estada:
Una vegada adjudicada l'ajuda i prèviament a la realització de l'estada, ha d'aportar-se el conveni de subvenció, amb la signatura original o electrònica de la persona sol·licitant. Aquest document es podrà remetre per correu electrònic a l'adreça pas-pdi@uv.es.
- Annex III: conveni de subvenció
Si no es disposa de signatura electrònica, deurà remetre posteriorment l'original per correu intern de la Universitat al Servei de Relacions Internacionals al Palau de Cerveró.
3. Documentació final:
Una vegada finalitzada l'estada, s'haurà d'aportar:
- Annex IV: certificat d'estada, expedit per la persona responsable de la universitat de destí, signat en data igual o posterior a l'últim dia de l'activitat formativa. Aquest document es podrà remetre per correu electrònic a l'adreça pas-pdi@uv.es.
- Annex V: memòria de despeses de transport, acompanyada dels bitllets o tíckets corresponents.
A més, rebrà el Qüestionari UE (EU Survey) en la seua adreça de correu electrònic. Haurà d'emplenar-ho i remetre-ho en línia en el termini de 30 dies des de la seua recepció.
Convocatòria curs 2022-2023
- Resolució i bases (Anexo I) de la convocatòria del Vicerector d'Internacionalització i Multilingüisme
- Preguntes freqüents
1. Sol·licituds:
La sol·licitud i la resta de documentació requerida es presentarà a través del formulari on-line Seu Electrònica. En cas de requerir-la, el manual d'ajuda es troba disponible en angela.
El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert fins el 30 de juny de 2023 o fins que s'exhaurisquen les places disponibles.
NOVETAT: l'ajuda finançarà fins a 7 dies de mobilitat (fins a cinc d'activitat, docent o formativa, i fins a dos addicionals, en funció de la coincidència o no de les dates del viatge i les activitats docents o formatives (veure “Preguntes freqüents”)
Imotion, web que centralitza la informació sobre setmanes internacionals realitzades en diferents universitats europees.
A la sol·licitud s'ha d'adjuntar:
- Annex II: acord de mobilitat per a la formació, escanejat i degudament emplenat i signat
- l'acreditació del requisit lingüístic (B1 d'anglés o de l'idioma en el qual es desenvolupe l'activitat programada).
Si la sol·licitud compleix els requisits, es notificarà el nomenament o concessió a través de Seu Electrònica
2. Documentació prèvia a l'estada:
Una vegada adjudicada l'ajuda i prèviament a la realització de l'estada, ha d'aportar-se el conveni de subvenció, amb la signatura original o electrònica de la persona sol·licitant. Aquest document es podrà remetre per correu electrònic a l'adreça pas-pdi@uv.es.
- Annex III: conveni de subvenció
Si no es disposa de signatura electrònica, deurà remetre posteriorment l'original per correu intern de la Universitat al Servei de Relacions Internacionals al Palau de Cerveró.
3. Documentació final:
Una vegada finalitzada l'estada, s'haurà d'aportar:
- Annex IV: certificat d'estada, expedit per la persona responsable de la universitat de destí, signat en data igual o posterior a l'últim dia de l'activitat formativa. Aquest document es podrà remetre per correu electrònic a l'adreça pas-pdi@uv.es.
- Annex V: memòria de despeses de transport, acompanyada dels bitllets o tíckets corresponents.
A més, rebrà el Qüestionari UE (EU Survey) en la seua adreça de correu electrònic. Haurà d'emplenar-ho i remetre-ho en línia en el termini de 30 dies des de la seua recepció.