Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

.

Llista de Vídeos

Esteve Valls (UIC-UB) ens presenta el Seminari que ha impartit el dia 26 de març a les 15.30 hores, a l'aula 702 de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació "Dialectometria prospectiva: una aplicació als parlars de la Franja"
La Universitat de València ha participat en la 53 edició de la Fira del Llibre, on ha presentat les seues últimes novetats editorials. La Llibreria i Publicacions de la Universitat de València ha editat més de cent novetats en el present curs, que s’han presentat en esta edició de la Fira.
Sis estudiants en pràctiques ens expliquen les seues impressions sobre la nostra Facultat i la seua estada a València.
El documental subratlla la singularitat de l'horta com a paisatge europeu, únic en extensió i qualitat, i mostra les amenaces a la seva supervivència, així com les possibles alternatives de conservació que es van concretant en l'ordenació del territori.

La Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València ha gravat aquest vídeo per a donar a conéixer els graus que s’hi imparteixen, la filosofia docent i la singularitat del centre. L’objectiu és fer més visible la Facultat en l’àmbit internacional. El vídeo compta amb tres versions, amb subtítols en valencià, castellà i anglés.

La Universitat de València t'obri les seues portes. Als seus Centres descobriràs una àmplia oferta d'estudis, equipament docent d'última tecnologia, instal·lacions esportives i culturals i una completa xarxa de biblioteques. Tot el que necessites per a accedir a una formació integral que garantisca el teu futur professional.
Vídeo promocional de l'OPAL de les eixides professionals de les diferents carreres que es poden estudiar a la Universitat de València. Inclou les àrees: ciències bàsiques, ciències socials, comunicació, economia, educació, filologia i traducció, humanitats, jurídica, salut i tècnica.
Vídeo de presentació de Campus Habitat5U elaborat per a la consecució del segell de Campus d'Excel·lència
Vídeo institucional de la Universitat de València