Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

.

Llista de Vídeos

The Faculty of Philology, Translation and Communication of the Universitat de València has produced this video to present the degree programmes, the teaching philosophy and distinctiveness of our school. The aim is to increase our presence in the international scene. The video counts on three subtitled versions: Valencian, English and Spanish.

En el següent vídeo, alumnat i professorat us donen les claus per a conéixer de primera mà què hi trobareu i quins són els continguts del Grau en Estudis Anglesos.

En el següent vídeo, alumnat i professorat us donen les claus per a conéixer de primera mà què hi trobareu i quins són els continguts del Grau en Llengües Modernes i les seues Literatures.

En el següent vídeo, alumnat i professorat us donen les claus per a conéixer de primera mà què hi trobareu i quins són els continguts del Grau en Filologia Clàssica.

En el següent vídeo, alumnat i professorat us donen les claus per a conéixer de primera mà què hi trobareu i quins són els continguts del Grau en Filologia Catalana.

En el següent vídeo, alumnat i professorat us donen les claus per a conéixer de primera mà què hi trobareu i quins són els continguts del Grau en Periodisme.

En el següent vídeo, alumnat i professorat us donen les claus per a conéixer de primera mà què hi trobareu i quins són els continguts del Grau en Traducció i Mediació Interlingüística.

Trobada amb Carmen Aguilera, directora d'El Intermedio, i El Gran Wyoming, presentador del programa

Dins de la jornada COMUNICAR I MARCAR LA DIFERÈNCIA, on la professora Joana Gallego (UAB) va donar la conferència "Mitjans de comunicació: Un motor o un obstacle per a la igualtat?", les alumes del grau de Periodisme Sara Chaparro i Cristina Domènech li fan una interessant entrevista.
Elena, estudianta de la Universitat de València, mostra com és la seua habitació a mode de pista per a que els espectadors puguen endevinar què és el que estudia.
Aitana, estudianta de la Universitat de València, ens ensenya la seua habitació i ens dóna pistes per a que puguem endevinar què estudia en aquest nou capítol d'Endevina'm.
Al llarg d'aquesta sessió Laura Ballester (Levante-EMV) repassa la seua trajectòria professional i dona les seues opinions sobre el món periodistic. També ens presenta el seu llibre 'Lluitant contra l'oblit' on preten aclarir l'accident de metro de FGVA de València ocorregut el 03 de juliol de 2006.
Conferència a càrrec del Prof. Dr. Andreas Brunold de la Universtitat d'Ausburg impartida a la Sala de Graus Enric Valor el 14 de desembre de 2017, organitzada pel Departament de Filologia Anglesa i Alemanya en la Fac. de Filologia, Traducció i Comunicació UV.
Aquest congrés pretén servir de plataforma des de la qual visibilizar, reflexionar i fins i tot denunciar aquelles conductes censores (o autocensores) que, independentment que sorgisquen en el si d'un estat democràtic o no, se segueixen produint en ple segle XXI en l'àmbit de la traducció.
Inauguren la jornada dedicada a la literatura i cultura italiana contemporània: l'obra de l'escriptor Umberto Eco, el degà de la facultat, Carles Padilla; el secretari del Departament de Filologia Francesa i Italiana, Andrea Bombi; i l'organitzador Juan Carlos de Miguel.
La junta directiva de l'Associació de Joves Investigadors en Llengua i Literatura Catalanes vos convida a participar en el II CIAJILLC, que en aquesta ocasió tindrà lloc a la Universitat de Lleida entre els dies 3 i 5 d'octubre.
Esteve Valls (UIC-UB) ens presenta el Seminari que ha impartit el dia 26 de març a les 15.30 hores, a l'aula 702 de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació "Dialectometria prospectiva: una aplicació als parlars de la Franja"
La Universitat de València ha participat en la 53 edició de la Fira del Llibre, on ha presentat les seues últimes novetats editorials. La Llibreria i Publicacions de la Universitat de València ha editat més de cent novetats en el present curs, que s’han presentat en esta edició de la Fira.