Logo de la Universitat de València Logo Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Logo del portal

ETSE-UV Notícies

alt=
Finalitzada la recerca en reciclatge químic de residus plàstics
23/01/23

El grup d'I+d+i en Tecnologia de Materials i Sostenibilitat (MATS) del Departament d'Enginyeria Química de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la Universitat de València, ha finalitzat el projecte CRESOL: Reciclatge químic de residus plàstics mitjançant solvòlisis catalitzada per líquids...

alt=
Vols estudiar Enginyeria o Ciència de dades?
16/01/23

En l’ETSE-UV tenim set graus i tres dobles graus. Descarrega't els nostres fullets informatius amb les característiques dels graus i plans d'estudis, i segueix navegant per la nostra web per tenir informació més detallada. Accepta el desafiament.

ETSE-UV Forma

ETSE-UV Investiga

Segueix-nos

Jo soc etse, estudiantat de la Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Universitat de València