Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

El principal programa d'estudis complementaris i interdisciplinaris d'Alemanya en innovació i emprenedoria ofert per CDTM ara també disponible a València per a estudiants de la UV

  • Gabinet de la Rectora
  • 12 de maig de 2023
Image de la noticia

El CDTM ofereix una xarxa global per impulsar la innovació a través de tecnologia digital

El Center for Digital Technology and Management (CDTM) va ser fundat en 1998 como una institució educativa i de recerca del Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU) i el Technische Universität München (TUM) a Munic, Alemanya.

El CDTM ofereix el programa d'estudi de “Technology Management” a estudiants talentosos de diferents disciplines, que són apassionats de les tecnologies digitals, i que s'esforcen per donar forma al mon del demà. En paral·lel als seus estudis universitaris regulars, l'estudiantat treballa a l'avantguarda de la revolució digital i aprèn els mètodes necessaris i habilitats per convertir-se en innovadors del demà, així com dirigents responsables. A través del currículum, solucionen problemes reals i exploren noves idees amb socis visionaris de la indústria.

Al febrer 2023, el CDTM va acordar amb la ciutat de València establir el primer CDTM fora  d'Alemanya en València. És resultat d'un acord entre la Generalitat Valenciana, l'ajuntament, la UPV i la UV per començar operacions en València per a març de 2023. A la fi de juny de 2023, el primer lot de CDTM a València tindrà l'oportunitat de començar al CDTM.

Descobreix més sobre el CDTM: https://www.cdtm.de/study/ valència/

Quins avantatges tens si ets CDTM?

  • Guanyar experiència de treball a l'avantguarda de la revolució digital que treballa amb socis d'indústria com Siemens, BMW, o McKinsey, i amb startups.
  • Unir-te a un programa d'estudi gratuït i interdisciplinari en "Gestió de la Tecnologia” i conèixer estudiantat amb multitud d'experiències prèvies.
  • Convertir-te en part d'una comunitat diversa de persones apassionades – els 1.000 alumni han fundat més de 260 startups, incloent 7 unicorns!
  • Aprendre les habilitats necessàries per esdevenir un innovador i un dirigent responsable.

Informació clau:

  • Criteris d’elegibilitat
    • Estar matriculat en un Màster o Grau en UPV o UV.
    • Com a estudiant de Grau necessites tenir menys de 30 ECTS pendents per acabar.

  • Data d'inici: 26th de juny 2023.
    • El primer curs  és  de dedicació exclusiva durant vacances: 26 de juny – 4 d'agost.
    • El segon curs és a temps parcial: de meitat de setembre – a meitat d'octubre.
    • El tercer curs és a temps parcial: febrer – maig 2024.

Preguntes? Contacta a spain-students@cdtm.de!