Logo de la Universitat de València Logo Col·legi Major Rector Peset Logo del portal

Contingut caducat
Curs Les Arts a la Nau VII: Iniciació a l’òpera VII. Matrícula oberta

La Fundació General de la Universitat de València i el Palau de les Arts Reina Sofía ofereixen la setena edició del Curs d’Iniciació a l’Òpera ‘Les Arts a La Nau’, adreçat a l’estudiantat universitari i d’ensenyaments artístics de grau superior.

L’alumnat assistirà a quatre Preestenes fins 28 , en estes sessions tot el públic assistent a les òperes és menor de 28 anys d’edat,  una aposta del Palau de les Arts per fomentar l’afició pel gènere operístic entre el públic més jove.

En concret, l'alumnat asistirà a les representacions dels següents títols: La Bohème (7 de desembre), Don Giovanni (27 de febrer), L’incoronazione di Poppea (9 de maig) i Ernani (4 de juny).

A més a més, l´alumnat assistirà a una sessió didàctica sobre cadascuna de les òperes (2 de desembre, 1 de març, 4 de maig i 1 de juny, respectivament) a càrrec del divulgador musical Ramon Gener, qui explicarà els trets més importants de cada peça i la seua localització en el context de la producció de cada autor i de la història de l’òpera.

La durada del curs és de 30 hores i el preu de la matrícula és de 40 euros per a l’estudiantat de la Universitat de València i de 48 euros per a l’estudiantat d’altres universitats o centres d’ensenyaments artístics de grau superior. La matrícula inclou les entrades a les representacions i a les sessions didàctiques.

La matrícula del curs està oberta i es realitzarà en modalitat on line des del 4 d’octubre fins al 29 de novembre de 2022.

Data De 3 d’octubre de 2022 a 29 de novembre de 2022. 24h. Tots els dies.

Lloc de realització Palau de les Arts (Av. Professor López Piñero, 1, 46013 València).

Organitza

Àrea d'Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València.

Contacta pam@uv.es